Zrkadlenie

Blog o mojom životnom štýle

Moje fotografie a blogy

Nejaký čas som uverejňovala moje príspevky súbežne na dvoch rôznych portáloch, no nakoniec som sa rozhodla, že to budem robiť len na jednom. Moje články zo života a o mojich potulkách svetom môžete navštíviť už len tam. Pribudla aj ďalšia stránka, ktorá je venovaná projektu 365. S radosťou vás na mojich nových stránkach privítam a budem sa zase tešiť na vaše komentáre. Zároveň sa chcem poďakovať za všetky vaše doterajšie komentáre a hodnotenia.

2 responses to “Moje fotografie a blogy

  1. Katarína 3. mája 2010 o 8:26

    No, veď som sa nevedela orientovať… 🙂 Aj tak sa mi stále otvárala MIMI… 🙂 Ale ako tam nemám byť inkognito komentujúca?

  2. ღ Daniela 3. mája 2010 o 9:00

    Milá Katka, práve som sa zahrala na teba 🙂 Napíšeš komentár a kľudne sa za textom podpíš ako Katka. No je tam ešte ďalšia možnosť, kde ti dáva vybrať si z ponuky. Ty si vyber možnosť URL – skopíruješ tam adresu tvojej WL stránky a po mojom potvrdení sa tvoj komentár zobrazí s tvojím menom a odkazom na tvoju stránku. Nevyskúšaš to?

Pridaj komentár

