Zrkadlenie

Blog o mojom životnom štýle

Už by azda aj stačilo

Keď som v piatok minulý týždeň zahájila moju tohoročnú cyklistickú sezónu, tak som si plánovala, že od pondelka tohto týždňa to zoberiem vážne a začnem každý deň bicyklovať. No už domov z prvej túry som sa ponáhľala, pretože mraky na oblohe neveštili nič dobré. Cestou síce na mňa pár kvapiek padlo, ale domov som prišla suchá. Predpokladala som, že v najbližšie dva dni na bicykel nesadnem, lebo budem musieť nechať oddýchnuť sedaciu časť môjho tela. Tá pocítila prvú cyklovychádzku a naozaj sa v nasledovných dvoch dňoch zotavovala. V pondelok bola zotavená natoľko, že som mohla znovu vysadnúť na bike, keby…keby celý deň nepršalo,   keby nelialo  v utorok a keby nelialo ešte aj dnes. Tak už mám toho naozaj dosť! Bude tomu raz aj koniec? Nedá sa bicyklovať, nedá sa ísť von s fotoaparátom.

Nech vám pochmúrnu zamračenú náladu zlepší aspoň pohľad na tento tulipán, ktorý som si musela doniesť z obchodu, aby som si ho mohla odfotiť.

tulip_db

3 responses to “Už by azda aj stačilo

  1. Jan 14. apríla 2010 o 10:39

    Tak ako sa darí prírode a počasiu dodržiavať "aprílové počasie", tak sa aj tebe podarila táto fotka. Inak je to na zlosť- sedieť doma a pozorovať kvapky. A to tak má byť do konca týždňa- potom sa na víkend vyčasí a zasa dážď. Kedy bude teplo?

  2. ღ Daniela 14. apríla 2010 o 10:53

    Som rada, že sa ti páči 🙂 Ďakujem. Dúfajme, že sa bude na nás zhora čo najskôr slnko pozerať.

  3. Eva 14. apríla 2010 o 20:17

    …pekné,ale u vás už predsa kvitnú stromy a tu na horniakoch ešte ani listy nevykukli, akoby stále čakali… na čo asi ? … treba dúfať a víkend má byť pekný :o)))

Pridaj komentár

