Zrkadlenie

Blog o mojom životnom štýle

J A R

jar je život

3 responses to “J A R

  1. Katarína 12. apríla 2010 o 18:07

    Jar je pôrod kvetu stromov, je čas, keď večer nechce sa ti domov…Jar je výbuch vône zeme, podvečer sa šíriaci,jar je vetrík v nežnom lístí, opatrne šumiaci.A keď slnko vyleje sa na ten život okolo, aj na dážď hneď zabudneme, akoby ho nebolo.Jar je zázrak, ktorý ruky nás, gazdiniek, pohladí,odmastí a vyleští, tak, že kopa riadu nevadí… :-)))

  2. ღ Daniela 12. apríla 2010 o 19:14

    Katka, tak na takéto verše ja nemám 🙂 Pekné. Už viem, koho vždy požiadam o pekné slová k mojim fotkám. Keď som to už mala hotové, tak ma napadlo, že som tam mohla ešte pridať toto na koniec:Pustime ju do sŕdc. Aspoň by to neznelo tak školácky. Čo si myslíš?

  3. Katarína 13. apríla 2010 o 7:23

    No, mne sa to náhodou páči, inšpirovala si ma… 🙂 hlavne záver… nebuďte už viacej smutní… – aj dnes je vonku smutne a všade neútulne, zimomravo… 😦

Pridaj komentár

