Zrkadlenie

Blog o mojom životnom štýle

Eurovea a nová dunajská promenáda

Pred niekoľkými dňami bolo v Bratislave otvorené ďalšie nákupné centrum priamo na brehu Dunaja. Včera som ho navštívila už aj ja. Aj keď obchody otvorené neboli, dalo sa do útrob tohto velikánskeho shoppingu vojsť a pozrieť si ho. Od tých starších sa mi líši hlavne v tom, že som v ňom vôbec nevidela kvetinovú výzdobu. Prečo? Ešte nie je interiér dokončený, alebo to zostane tak? Keď som vlani v lete navštívila jedno cyperské nákupné centrum, bola to práve absencia kvetov, ktorú som si tam ihneď uvedomila. Nie je Polus či Aupark s kvetmi krajší? Uvidíme, či to je už konečná úprava. Plánujem tam zájsť v čase, keď budú otvorené obchody a bude to tam žiť ľuďmi.

Na to, že sa prejdem po novej dunajskej promenáde, som sa tešila predčasne. Priestor – niekoľko metrov od brehu Dunaja je stále ohradený a nie je k nemu prístup.

IMGP4840

IMGP4839 IMGP4850 IMGP4849 IMGP4855

IMGP4870

2 responses to “Eurovea a nová dunajská promenáda

  1. Katarína 9. apríla 2010 o 15:49

    Tuším aj nejaký náznak "Londýnskej uhorky" :-)Kamoška sa minule strašne divila, že mohla zaparkovať v Auparku celkom pohodlne, blízko vchodu… a potom jej došlo, že všetci boli nakupovať v Eurovea, len ona nie …. :-))

  2. ღ Daniela 9. apríla 2010 o 22:09

    Kamoška nech ráta s plateným parkovným, keď sa vyberie na nákupy do najnovšieho nákupného centra. Kvôli bezplatnému parkovaniu je vždy parkovisko pred Auparkom preplnené, parkujú tam aj takí, čo vôbec do neho nejdú. V čase výstav v Inchebe je to tam neúnosné. A vieš, že aj mne to pripomínu londýnsku uhorku? Takú oveľa menšiu 🙂

Pridaj komentár

