Zrkadlenie

Blog o mojom životnom štýle

A zase ďalšie dane…

 

dane2010 Tak čo hovoríte na ďalšiu daň, ktorú budeme platiť?

Cyklisti, šetrite si peniažky,

pretože bol schválený zákon o dani  pre cyklistov.

Budem rada, keď mi k tomu napíšete vaše názory.

(prvý apríl)

4 responses to “A zase ďalšie dane…

  1. Katarína 9. apríla 2010 o 15:56

    No tak to som nevedela… ! Žeby aj cyklisti drali a znehodnocovali povrchy ciest??? Tak tie výtlky sú od vás!!!Jednoducho …. Absurdistan …. 😦

  2. ღ Daniela 9. apríla 2010 o 22:03

    Vidíš Katka, čo si spôsobuješ tým, že sem pravidelne nechodíš? Tento článok platil len prvého apríla :-))

  3. Katarína 12. apríla 2010 o 17:12

    :-DDD Tak, to si ma dostala…. !! :-DD Ja som aj uverila… Až teraz som si všimla ten prvý apríl v zátvorke… 🙂 Nuž, som veľmi povrchná!! Na 1. apríla ma nikto nedostal… až na teba… :-DTo jedna kolegyňa spomínala, že sa rozprúdila 1.apríla vážna diskusia na FB, o zaokrúhlení čísla "Pí" na 3,00…ľudia zabudli, aký je dátum…

  4. ღ Daniela 12. apríla 2010 o 19:21

    Bola by som ťa možno dostala, keby si sa rozčuľovala v ten deň, keď som to sem dala 🙂 To v tej zátvorke som pridala až po tvojom komentári. Tu som to zabudla po prvom apríli dopísať, na Mimi som to dopísala. Nezvyknem vymýšľať aprílové žartíky, ale asi sa už nudím o))

Pridaj komentár

