Zrkadlenie

Blog o mojom životnom štýle

Veľká noc v kostýmčeku OBSESSIVE

velkonočný_zajac Ahojte moje priateľky, ale aj náhodné čitateľky! Určite ste všetky zaregistrovali, že sa nám míľovými krokmi blížia veľkonočné sviatky. Ktorá z vás ich má rada? Presnejšie, tie zvyky, ktoré sa udržiavajú tu na Slovensku? Ktorá sa nechá rada vyoblievať či vyšibať? Ja som tieto sviatky nikdy nemala v láske. Pamätám si, že kedysi ma prišli pooblievať nejakí spolužiaci, ale keďže som bola schovaná v pivnici nášho domu, šancu nedostali. Takže voda sa mi ušla len od otca, bratov a strýka s bratrancom. Ako vydatej sa mi na veľkonočný pondelok zvyčajne ušiel malý pohárik vody od manžela a takisto symbolické obliatie od synov. No moji bratia sa zvykli občas zblázniť a oblievali ma tak, že som sa musela prezliekať do suchých vecí. Keď sme zostali neúplnou rodinou, zanikli u nás aj oblievačkové a šibačkové veľkonočné zvyky. Svojim synom som sa snažila v tento deň vymyslieť vždy taký program, aby sme neboli doma.

No prečo vám to tu všetko vlastne píšem? Do mojej schránky mi chodieva ponuka jednej firmy s dámskou bielizňou. Tá dnešná ma teda poriadne pobavila.  Takto oslovili potenciálnych zákazníkov:

“Vážené dámy a páni,
blíži sa Veľká noc a vy si hovoríte : “Och nie, zase oblievanie, voňavky.” Očarujte svojich mužov. Prekvapte svojho miláčika
sexi kostýmom zajačika. Zaručene zabudne, čo je to veľká noc a bude vidieť iba vás. Užite si čarovnú veľkú noc.”

Milé dámy, poponáhľajte sa, aby ste stihli objednať sexi kostýmček zajačika do tohoročnej Veľkej noci. A ja vám prajem to isté, čo firma ponúkajúca tieto zábavné kostýmčeky. UŽITE SI ČAROVNÚ VEĽKÚ NOC! Uštipačnosť

sexy-zajačik

P.S

Dajte mi vedieť, či kostýmček zaručil čarovné prežitie veľkonočných sviatkov.

3 responses to “Veľká noc v kostýmčeku OBSESSIVE

  1. Katarína 27. marca 2010 o 9:06

    :-DDDDD No, teda, super kostýmček…. na super tel(a)o… 😀 Veľmi vhodný na oblievanie… P.S. Vraj SAXANA hľadá svoju modelku… no, proste, našli ťa… 🙂

  2. Eva 28. marca 2010 o 21:50

    …až budem mať toľko rokov ako manekýna,možno si dáám povedať… :o)))))

  3. ღ Daniela 29. marca 2010 o 9:13

    Súhlasím s vami. Takéto ponuky nám mali chodiť vtedy, keď sme boli mladšie a mali sme na to aj telá 🙂

Pridaj komentár

