Zrkadlenie

Blog o mojom životnom štýle

Vo vzduchu je už cítiť jar

snezienky_2202

Tak a je to tu! Najprv výdatný dážď a potom dva krásne slnečné dni.

Sneh sa postupne začal topiť

a v lesíku neďaleko môjho bydliska začali spod snehu vykúkať prvé snežienky.

Zatiaľ sú to len lístky, no za pár dní sa ukážu už aj prvé kvietky.

Konečne!

To je už neklamný znak toho, že zima je na odchode a príde nádherná jar.

labute

Na záver ešte jeden citát:
Ak by nebolo zimy,
jar by nám nebola taká príjemná.
Ak by sme neokúsili biedu,
nevážili by sme si blahobyt.

Anne Bradstreet

DSCN9543

3 responses to “Vo vzduchu je už cítiť jar

  1. Jan 24. februára 2010 o 17:43

    Ja som včera pozeral plno rozkvitnuté snežienky za domom- a to sú v tieni. Že by bolo v Blave zimšie?

  2. Jan 24. februára 2010 o 18:23

    Máš to tady pěkné a jaro u nás taky ťuká na vrátka,zdraví Jenda.

  3. ღ Daniela 25. februára 2010 o 6:54

    Ďakujem Honzovi aj Jendovi za príspevky. K tej zime v Bratislave – predvčerom som bola v dvoch lesíkoch, ktoré sú v mojej blízkosti. V tom, ktorý je bližšie k Dunaju boli snežienky oveľa menšie, bolo tam ešte oveľa viac snehu ako v tom, kde som fotila snežienky pár dní predtým. Pritom sú od seba vzdialené možno max. 500 m.

Pridaj komentár

