Zrkadlenie

Blog o mojom životnom štýle

Zimná Bratislava

 

Zimná Bratislava

4 responses to “Zimná Bratislava

  1. Eva 7. februára 2010 o 16:36

    …pekné…si si urobila mestskú turistiku?…u nás v Martine bola poriadna kosa a vietor….

  2. ღ Daniela 7. februára 2010 o 17:12

    Pekne si to nazvala, že mestská turistika. Urobila som si ju ešte v pondelok, kedy som musela ísť do mesta k lekárovi. Tak som vyrazila z domu skôr a urobila som si velikánsky okruh mestom. Bolo krásne počasie. Dnes aj tu bola zima, ani som z bytu päty nevytiahla. Ale ani nie tak kvôli chladu, pravý dôvod – lenivosť.

  3. Fee 8. februára 2010 o 20:50

    Meine Geburtsstadt Bratislava, Einwohnerzahl: 430.000; Hauptstadt der Slowakei. Dani, to su velmi pekné Fotky. Vsetko poznám… :))). Mozno mi neuverís, ale niektoríani nevedia kde sa nachadza Slovensko. ;))) To by si sa nasmiala… ^^ Pozdravuje Ta Reni

  4. ღ Daniela 8. februára 2010 o 21:11

    Ja viem, že ešte veľa ľudí v zahraničí netuší, že existuje aj Slovensko, nie iba Slovinsko. No nedávno sme si urobili takú "reklamu" v zahraničí, že nás už určite budú poznať….Mala by si teda aj ty šíriť osvetu o Slovensku, nech nás nepoznajú len ako tých, kde policajti pribalia cestujúcemu výbušninu do batožiny.http://www.sme.sk/c/5179110/policajti-na-letisku-schovali-vybusniny-do-batozin-jedna-odletela-do-dublinu.html

Pridaj komentár

