Zrkadlenie

Blog o mojom životnom štýle

Do Bratislavy ešte vianočná atmosféra nedorazila, ona tam len nakukla.

Dnes som si potrebovala niečo vybaviť v meste. Ešte som tam počas tohoročného predvianočného času nebola. Keďže môj spoj končí pod Novým mostom, kým som prišla na Heydukovu ulicu, prešla som Hviezdoslavovým námestím, Hlavným námestím a cez Námestie SNP som prišla tam, kam som potrebovala. Dosť často nosím v kabelke malý fotoaparát, tak som si nafotila to, čo som dnes v meste videla.

DSCN8654 Vianočná atmosféra, ktorú by som v tomto ročnom období v meste očakávala, sa sústredila na dve námestia a v ostatnom meste ako by ani o Vianociach nechyrovali. Nevidela som jedinký pekný vianočný výklad, námestie SNP pôsobilo na mňa pochmúrne a špinavo. Viem, prispelo k tomu dnešné počasie. Z oblohy mrholil drobný dážď. Dlažba ulíc bola špinavá a dnes mi naše hlavné mesto vôbec nepripadalo ako krásavica na Dunaji, ale ako jedna zastrčená špinavá dedina. (to nechcem urážať dediny, ktoré sú mnohé oveľa čistejšie a určite aj krajšie) Rozmýšľala som, čím to je? Žeby toto všetko spôsobila terajšia kríza? Nedostatok financií? Obchodníkom vôbec nezáleží na tom, aby ich obchody lákali dnu? Aby sa tam zákazník cítil ako pred Vianocami? Ani pánom nášho mesta nezáleží na tom, aby bolo mesto v predvianočnom období krásne? Určite to vyzerá lepšie v nákupných centrách, no v tých som zatiaľ ani v jednom nebola. Neviem, ako je to v iných mestách na Slovensku, no z dnešnej Bratislavy som bola veľmi sklamaná.

4 responses to “Do Bratislavy ešte vianočná atmosféra nedorazila, ona tam len nakukla.

  1. Eva 11. decembra 2009 o 14:07

    V Martine je to trocha lepšie,najmä večer,keď sa rozsvieti výzdoba. Tiež na horách už sneží a sem tam prekukne biela pokrývka. Na Martinkách už aj zasnežujúúúú!!!!

  2. Jana 11. decembra 2009 o 20:22

    Určite ti ten pocit navodilo nie práve najkrajšie počasie. Pozri na našu predvianočnú Nitru: http://www.youtube.com/watch?v=oW8DcTOX_v8

  3. Katarína 16. decembra 2009 o 10:59

    Áno, veľké nákupné centrá sa jagajú vianočnou výzdobou… A aj naše mesto je večer mimoriadne pekne vysvietené… ale typické vianočné trhy veľkého mesta nahrádza iba pár domčekov na námestí.Ale dnes sneží , tak nálada bude určite vianočnejšia 🙂

  4. ღ Daniela 16. decembra 2009 o 20:46

    Večer som v našom meste v tomto období nebola. Dúfam, že to ešte do Vianoc stihnem.

Pridaj komentár

