Zrkadlenie

Blog o mojom životnom štýle

Prídu Vianoce

pridu_vianoce_blog

 

NEDAL BY SA ZASTAVIŤ ČAS?

12 responses to “Prídu Vianoce

  1. Eva 28. novembra 2009 o 21:58

    Už aby tu boli a začali sa zasa predlžovať dni!!! :-)) A čas žiaľ,či chvalabohu, nezastavíš?

  2. ღ Daniela 29. novembra 2009 o 7:18

    Dlhšie dni chcem aj ja, ale keď, tak už aspoň aprílové. Ja viem, že teraz sa ti to páčiť nebude, ale zimu by sme mohli kľudne preskočiť. Ja ju naozaj nemusím.

  3. Jan 2. decembra 2009 o 17:23

    Chvalabohu, že sa nedá-veď na čo bysme sa potom tešili,keby nebolo "potom"? Nemohli bysme mať radosť z nadchádzajúcich vianoc, Nového roka, dovolenky, leta, úspechov našich detí- to by bola nuda,nie? Aj takýto "zimný" čas-nečas musí byť, abysme sa tešili na jar. :-))

  4. ღ Daniela 2. decembra 2009 o 23:25

    No doobre teeeda…

  5. Katarína 3. decembra 2009 o 21:46

    Nedávno som plakala, že ich chcem naspäť….ten čas vôní, radosti, nedočkavosti a jagavých stromčekov…. a už sa zas môžem tešiť…. 🙂 Hurááá!

  6. ღ Daniela 3. decembra 2009 o 23:01

    Ja si na tie tvoje náreky veľmi dobre pamätám. Vy fakt nikto nechápete, že ja by som chcela zastaviť čas? Mne ubehlo už päť mesiacov novej etapy života, ktorú by som mohla nazvať medzizastávka.

  7. Kati 5. decembra 2009 o 11:49

    hm, ale danuška , čo keď ťa práve za prvou zákrutou, prvým rohom čaká niečo nádherné? A ty sa k nemu nedostaneš včas? Je načase pohnúť sa ďalej …. 🙂

  8. Katarína 8. decembra 2009 o 8:45

    …čas letí jako bláznivý… ja nechytím ho, ani vy…… niekam sa rútime, ale kam???Ja by som tiež chcela vrátiť na začiatok napríklad 1. decembra, keď mi na križovatke na oranžovú pristála v kufri auta jedna mladá "šoférka" 😦

  9. ღ Daniela 9. decembra 2009 o 19:14

    @Kati Shastia: nech by si mala pravdu, tak sa okamžite vrútim do prvej zákruty, za prvý roh 🙂

  10. Fee 9. decembra 2009 o 19:46

    Mne by sa pacilo zastavit cas, ist s casom dozadu, alebo dopredu. A ked sme stastni, cas zastavit…

  11. ღ Daniela 9. decembra 2009 o 21:30

    @Katarína Valachová: Moju odpoveď na tvoj príspevok som vymazala, lebo ma moja jazyková korektorka 🙂 upozornila na chybu. Takže ešte raz:Máš pravdu Katka, tak zbývá nám jen vzpomínání …pak ale přijde ona chvíle, když život promění se v led.Já nechci růži na rakev, já nechci pláč, já chci jen zpěv…Tebe vždy také trefné veci napadnú. No a na ten utorok nech už len spomínaš, nech sa nikdy viac nevráti.

  12. ღ Daniela 9. decembra 2009 o 21:32

    @Fee: Aj mne sa to tak páčilo 🙂 Mali by sme podať nejaké zlepšováky. Len komu?

Pridaj komentár

