Zrkadlenie

Blog o mojom životnom štýle

Žaluzie a Marie Rottrová

Je piatok podvečer. Surfujem po internete a počúvam pritom rádio. Pred chvíľou odznela jedna z nových piesní Marie Rottrovej. Počula som ju v poslednom čase už druhý raz. Je pekná, páči sa mi. Moderátorka programu po odznení piesne oznámila, že interpretka má dnes narodeniny. A keďže je to dáma, tým sa vek neprezrádza.Lenže ja som bola zvedavá a údaje o narodení speváčky som si vygooglila. Áno, narodila sa 13. novembra……to číslo sa mi nechce veriť.

Je ťažké uveriť, že speváčka už vydala spomienkové DVD s názvom Tisíc tváří lásky, ktoré zachytáva štyridsať rokovmarie_r jej speváckej kariéry. Čas neúprosne letí a do spomienok sa mi vrylo množstvo piesní, ktoré Marie naspievala. Keď sa povie kráľovná českého soulu, každého hneď napadne jej meno. Jej osobnosť a prejav zasiahli nejedno srdce poslucháča.

Pesnička, ktorá pred chvíľou odznela, sa volá Žaluzie a je pilotným singlom nového albumu Stopy, vydaného speváčkou po ôsmich rokoch. Pesničku jej darovala Zuzana Navarová. Priznám sa, toto meno mi doteraz nič nehovorilo. Bola to folková speváčka, ktorá účinkovala v hudobnej skupine Nerez a zomrela v 45. roku  svojho života na rakovinu.

Teším sa na nový album speváčky. Určite si tam  nájdem viac pesničiek, ktoré sa mi budú páčiť a speváčke želám k dnešným narodeninám VŠETKO NAJLEPŠIE!!

Ukážka STOPY

5 responses to “Žaluzie a Marie Rottrová

  1. Eva 13. novembra 2009 o 19:08

    …áno,Marie je dáma – speváčka a rada počúvam jej hlas. Mám jej kazetu z roku 1987 Marie a spol. Žaluzie som ešte nepočula! idem si ju nájsť :-))

  2. ღ Daniela 13. novembra 2009 o 20:23

    Našla si? Myslím, že ešte nenájdeš. Ak áno, daj mi vedieť. Ale ak si ju chceš vypočuť, počúvaj rádio Viva.Tam som ju počula už dvakrát.

  3. Katarína 14. novembra 2009 o 20:49

    Fajn, Dani, že ťa poznám a že píšeš aj o takýchto zaujímavostiach… Nezachytila som to..Tak, piatok 13-teho, bol pre niekoho aj príjemný…:-))

  4. Eva 15. novembra 2009 o 19:01

    Nenašla som…. Len textové informácie o novom albume.

  5. ღ Daniela 17. novembra 2009 o 0:21

    Pridala som do blogu odkaz na internetový obchod, kde sú aspoň krátke ukážky z nového albumu.

Pridaj komentár

