Zrkadlenie

Blog o mojom životnom štýle

Citát na dnešný deň

5 responses to “Citát na dnešný deň

  1. annapos 4. november 2011 o 18:39

    Takhle padám na pusu, v reálu a i fiktivně dost často Danielko a to moto perfektně sedí, je potřeba se vždy zvednout a jít dál, jsou dny kdy se mě nechce a ráda bych zůstala sedět na zadku, a čekala až někdo řekne , seď nezvedej se, my to za tebe uděláme. Bohužel, musím vstát a jít.

  2. Daniela 4. november 2011 o 21:13

    Ja mám tiež takých pádov za sebou dosť…

  3. Amelie 7. január 2012 o 21:14

    Snažím se, ale někdy to jde dost špatně.

  4. Daniela 8. január 2012 o 10:10

    Takéto citáty som vyhľadávala v čase, keď som prišla o prácu a uvažovala som, ako ďalej. Zjavne sa toto moje dielko, na ktoré som použila kvietok zvečnený vo versailleských záhradách, páčilo aj niekomu inému, pretože som celú fotku aj s citátom náhodou našla na facebooku v nejakej skupine Citáty. Niekto si ju tam odo mňa “požičal”.

  5. Pingback: 2010 in review « Zrkadlenie

Pridaj komentár

