Zrkadlenie

Blog o mojom životnom štýle

Mini talent (trápna) show

Po dlhšiu dobu nám piatkové večery na STV 1  prinášali zaujímavý program s Milanom Kňažkom a jeho hosťami – Takí sme boli. Niekedy koncom septembra začala STV vysielať v piatkovom prime-time novú reláciu pod názvom Mini talent show. Včera večer som to videla prvý raz celé. Zopárkrát som videla na tento program upútavky, zo dva razy som videla kúsok reprízy, ktorá bola vysielaná v niektorý víkendový deň počas dňa. No ako hlavný večerný program som to videla celé až včera.

Ani presne neviem, či ide len o show, alebo je to súťaž, kde sa majú prezentovať talenty do 15 rokov v speve, v tanci, prípadne v hre na hudobný nástroj. Program uvádza Peter Marcin so šašom, ktorého som dosť dlho nevedela identifikovať. Asi v polovici programu som zistila, že je to hudobník Marián Čekovský. Títo dvaja si nechávajú viac časového priestoru, ako by bolo vhodné. Chvíľami sú až trápni a pán Marcin mi nielen vďaka jednej súťažiacej pripomenul jeho dávny program s retardovaným Mirkom, ktorý som kedysi tiež nemohla pozerať.

minitalent Čo všetko sa mi na tomto programe nepáči?

Malé dievčatká a slečny sú tam nastylované ako dospelé ženy. Ich oblečenie, no hlavne make-up a kreácie, ktoré majú na hlavách, vôbec nezodpovedajú ich veku. Spomínam si z minulosti na podobný program niektorej televízie z nemecky hovoriaceho teritória, kde deti vošli najprv do nejakej gule a odtiaľ už vyšli oblečené a nastylované presne tak, ako vyzeral originál, ktorý spieval ich súťažnú pesničku. Takže tvorcovia programu nevymysleli nič nové, rozdiel je len v tom, že naše deti svojim výzorom nikoho konkrétneho nenapodobňujú. Neviem, či niekto z vás už tento program niekedy videl. Ak áno, rada by som poznala váš názor, či patrí táto relácia na piatkový večer verejno-právnej televízie. Je fajn, že chudobná STV našla toľko peňazí na výrobu tejto relácie, no určite nemala byť vysielaná vo večerných hodinách.

Vďaka dlhým vstupom dvoch uvádzajúcih to je umelo naťahované na dĺžku 70-tich minút. Polovica času by úplne na túto reláciu stačila. Výkony detí hodnotia traja porotcovia. Včera to bol Vašo Patejdl, Katarína Hasprová a Tomáš Bezdeda. Slečna Hasprová si asi neuvedomila, do akého programu ide. Jej oblečenie – vlastne jej dekolt – nepatril podľa mňa do detskej relácie. No nebola takto oblečená prvá. Už pri tých predošlých krátkych pozretiach tohto programu som v jednom z nich videla porotkyňu Andreu Zimányiovú. Obom dámam ich výstrihy len horko-ťažko udržali skryté  ich kypré poprsia.

Takže je dobré, že STV pomáha objavovať nové mladé talenty, ale nech je to program pre deti, vysielaný v dopoludňajších alebo popoludňajších hodinách niektorého víkendového dňa. Ako večerný prime-timový program je to obrovský prepadák!

Fotografia prevzatá z www.stv.sk

7 responses to “Mini talent (trápna) show

  1. Eva 8. novembra 2009 o 19:11

    Aj mne sa to zdá ako" chcela malá veľkou byť".Žiaľ dnes je akási zrýchlená doba.Dnešné desaťročné slečny už prestávajú byť deťmi!Rýchlo chcú preskočiť dospievanie a žiaľ im v tom pomáhajú dospelí, najmä rodičia….. viď aj superstar pätnásťročných!!!!

  2. ღ Daniela 8. novembra 2009 o 19:22

    Práve rozmýšľam, čo je horšie. Či to "chcela malá veľkou byť", alebo "stará mladou byť" :-))) Máš pravdu, aj dievčatá v SS sú urobené na oveľa staršie, ako v skutočnosti majú. Raz to budú ľutovať. Aj deti, aj ich rodičia, ktorí s takým niečím súhlasia. Rodičia by mali dať k takému niečomu súhlas hlavne v tej estevečkárskej súťaži. No ja si myslím, že tí sú bez seba z toho, že majú doma mediálne hviezdy.

  3. Katarína 11. novembra 2009 o 11:50

    Ja som " Mini…" nevidela, len pár prepnutí počas reklám som sa tam dostala, ale súhlasím s tebou, Dani, že sa to hodí na sobotu dopoludnia, pre deti…Neviem si predstaviť tú sledovanosť! Ja v piatok čakám na Krausovo " Uvolnite se…" , lebo ostatné je bieda! Ale na druhej strane, úžitok pre mňa……nabíjam angličtinu… :-)) .. radšej …

  4. annapos 4. novembra 2011 o 0:54

    Jsem spokojená, když někdo řeší televizní programy za mě a já mohu říci jen ano, já souhlasím, ať je to cokoliv a kdokoliv, kdo řekne něco negativního, já vřele souhlasím a vždy, neboť televize, já jí říkám posel špatných zpráv, mě již dlouho deprimovala, až do té míry, že jsem s ní skončila, až na světlé výjimky a to jsou dokumenty. Jistě již spíte a tak přeji dobré ráno a hezký den. Anna

  5. Daniela 4. novembra 2011 o 13:15

    Ďakujem za ďalšiu návštevu u mňa. Už som aj zabudla, že som kedysi písala tento článok. Ja nie som až taký radikálny odporca televízie, ale konkrétne tá relácia, o ktorej píšem, mi dosť dvihla tlak. Podobných, tlak zvyšujúcich relácií, ide aj v tomto období v televízii dosť. Ako som sa dočítala na vašom blogu, vy ani nemáte toľko času vysedávať pri telke, ako ho máme my, panelákoví obyvatelia.

  6. annapos 4. novembra 2011 o 18:26

    Nejsem rádikál, najdou se i věci, které si ráda shlédnu a je-li nějaká pěkná příležitost, například Pán prstenu, mě stál za stažení s internetu a puštění si ho po druhé, v perfektní kvalitě a byl to pro mne krásný zážitek, nezavrhuji naprosto vše, to ne. jen mě třeba rozčiluje jak si mladí tvůrci nedají záležet, na tom aby vyzněly naše obě krásné řeči, drmolí, breptají, mluví “jak jim zobák narostl” a myslí si že tvoří umění. A kvantita programů převyšuje kvalitu.

  7. Daniela 4. novembra 2011 o 21:28

    S tou kvalitou a kvantitou súhlasím. O tom breptaní a kecaní o ničom mám príhodu z nedávnej doby. Jeden môj známy mi povedal, že rozhlasoví moderátori sú cvičení tak, aby dokázali kecať pol hodiny aj o ničom. Moja odpoveď na túto jeho vetu bola, že práve kvôli tomu tie naše súkromné rádiá nepočúvam, že tam väčšinou trepú o ničom.

Pridaj komentár

