Zrkadlenie

Blog o mojom životnom štýle

Jesenné nedeľné dopoludnie

pozdrav_jesen

7 responses to “Jesenné nedeľné dopoludnie

  1. Lubica 18. októbra 2009 o 17:53

    S radosťou vykročíme, ak nám to pani zima dovolí…..

  2. ღ Daniela 18. októbra 2009 o 18:14

    Hádam to nebude také zlé. Veľké zimy nás ešte len čakajú. Ja som tu nedávno písala, že ešte jedno babie leto čakám.

  3. Eva 18. októbra 2009 o 20:37

    Tento víkend som vykročila do iného, zasneženého, skoro vianočného sveta. Na Martinských holiach panuje už kráľovná zima v plnom prúde ,s metrovou snehovou nádielkou, aj keď je len október!!!

  4. ღ Daniela 18. októbra 2009 o 21:04

    Videla som tú bielu hrôzu v telke. Dúfam, že si už bola aj na lyžiach. Počula som hovoriť nejakého meteorológa, že takáto zima prišla pred pár rokmi ešte skôr, ako teraz. Asi sa s nádejou na babie leto budem musieť rozlúčiť. Fotky z Martiniek nám neukážeš?

  5. Katarína 19. októbra 2009 o 8:24

    Je pondelok, tak môžem s radosťou povedať, že je to na dobrej ceste… :-)Slnko svieti a tuším v predpovedi som zachytila teploty aj okolo 16 stupňov, koncom týždňa…. takže… možno ešte baby budú mať aj svoje leto… :-))

  6. ღ Daniela 19. októbra 2009 o 9:02

    Teším sa, lebo aj u nás zatiaľ! svieti slnko. Hneď je človeku lepšie na duši. Ja som si tiež včera pozerala predpoveď počasia na tento týždeň a na štvrtok hlásia skoro leto 🙂 Preto plánujem ísť s kamarátkou na nejakú turistiku. Katka, ako dopadol jarmok? Nič o ňom nepíšeš. Bola husacina, kačacina, lokše a aj burčiak?

  7. Katarína 22. októbra 2009 o 19:50

    Jarmok… Húrky, klobásy, svokrovci a švagrovci u nás a Rišo večer v hale. Sobota večer s kamoškou promenáda predierajúca naprieč davom …postretali sme polovicu spolužiakov, prišli na chuť medovine a rozchichotali pri nej neďalekú pizériu… :-)Porozdávala som všetky krásne malé medovníčky a kúpila otcovi sklenú "tekvičku" na vyťahovanie vína.The vsjo… :-)) ( Kačacinu si nedávame – ani nebýva, len lokše s " kačacou" pečienkou… ktorú videla z lietadla a burčák nepijem… a …muž sedel doma aj s vysunutou platničkou )Jediný fotozáber mňa so živým súsoším nepublikovateľný, lebo som pre zmenu stlačila namiesto foto – video… ( …tati, ty seš proste celej já…)

Pridaj komentár

