Zrkadlenie

Blog o mojom životnom štýle

Dievčatá v tohoročnej Superstar

 

Aj vy pozeráte česko-slovenskú superstar? Po príšerných kastingoch, ktoré som sledovala len tak na pol ucha a na jedno oko, prišli semifinálové večery a postupne sa vyraďujú nádejné nové spevácke hviezdy. Včera to boli chlapci, ktorí ma neočarili toľko, čo dnešné dievčatá. Dnes spievali jedna za druhou krásne. Častokrát mi naskočili až zimomriavky. Dievčatá, bude mi ľúto za každou, ktorá po dnešnom večeri vypadne.

Dnes na mňa najviac zapôsobili dve skladby od mojej  obľúbenej speváčky Marie Rotrovej. Tá prevzala prvú skladbu od speváka skupiny Black Sabbath Ozzyho Osbourne. Láska voníš deštěm – zaspievala ju Leona Šenková

 

a druhú pieseň, naspievala pod názvom To mám tak ráda, v origináli Lara Fabian Je Suis Malade a dnes ju nádherne zaspievala Dominika Stará.

 

 

Bol to krásny večer, dievčatá.

3 responses to “Dievčatá v tohoročnej Superstar

  1. Katarína 19. októbra 2009 o 8:38

    Dani, hovoríš mi z duše… Chcela som písať o koncerte Richarda M., že ma žiaľ, nenabil endorfínmi, ani energiou tak, ako to robí sledovanie Superstar. Jeho koncert bol výborne pripravený , určite by to bol zážitok pre odborníkov. Aj roztlieskaval a rozospievaval celú športovú halu úplne plnú fanúšikmi. Úvodnú pieseň "Spočítaj ma" odspievala celá hala miesto neho. Podobne aj hity ako "Cigaretka na dva ťahy" alebo " Som tvoj muž". Samozrejme, nechýbali " Líšky" "Baroko" Nahý"… a ostatné. No viac radosti mi dalo sledovanie Superstar. Neviem, čím to je,…či nie náhodou aj tými komentármi okolo… To mi na koncerte chýbalo.. Trochu vtipu, radosti, spontánnosti. Ale Rišo je asi taký… Zažila som napríklad Luciu Bílou a to bolo iné…Komunikovala s publikom a vysielala energiu… A ešte k Superstar – fakt, tie baby sú výborné! :-))

  2. ღ Daniela 19. októbra 2009 o 8:55

    Tak som nakoniec aj rada, že som si lístok na Riša nekúpila. Lucia je aj moja obľúbená. Bude mať zanedlho koncert v Bratislave. Neviem, či to je hosť Druppi, alebo niekto iný, kto tento rok oproti predošlému dosť predražil vstupenky. Bohužiaľ, ty vieš z akého dôvodu, si musím veľmi dobre rozmyslieť, na čo peniaze dám a na čo nie 😦 Škoda, že som sa o koncerte Lucii na hodoch v bratislavskom Ružinove dozvedela až deň po.

  3. Ľubica 19. októbra 2009 o 14:22

    Večer to bol naozaj krásny…dievčatá superstaristky spievali výborne…. ale nenaskakovali ti náhodou na telo zimomriavky z výkonu, ktorý som podávala ja?

Pridaj komentár

