Zrkadlenie

Blog o mojom životnom štýle

Jeseň je už tu

jeseň Vyzerá to tak, že LETO už naozaj odovzdalo svoje žezlo JESENI. V uplynulom týždni boli dni ešte dni pekné, ale dve rána nás privítali popršaným okolím. Posledné dva dni klesli nielen nočné, ale už aj denné teploty a včera nám cez deň pršalo.

V najbližších dňoch bude na stromoch pribúdať stále viac farebného lístia, stále viac ho bude padať na zem. Noci a dni sa ochladia ešte viac, prídu hmly a dažde. Jeho kvapky spláchnu sťaby slzy  zármutku všetky krásne letné spomienky. Dni budú stále kratšie a večery budeme tráviť pri šálke teplého čaju. Jeseň bude nielen zajtra, pozajtra a popozajtra. Bude ešte niekoľko ďalších dní, až kým zase neodovzdá svoje pestrofarebné žezlo bielej zime.

DSCN5796_jesenny

Prajem vám krásne nedeľné popoludnie

a začiatok nového týždňa plný elánu a optimizmu.

2 responses to “Jeseň je už tu

  1. Katarína 11. októbra 2009 o 14:00

    🙂 O jeseni som sa chystala písať aj ja… predbehla si ma… :-)) Odpúšťam ti…:-))No, tie upršané dni sú tu… aj rána, keď neďaleký Šiklóš ( kopec s pamätníkom, na ktorý mám výhľad z našich okien) je zahalený v hmlistom vankúši… Ale na tie čajové večery sa teším… :-))

  2. ღ Daniela 11. októbra 2009 o 20:51

    Som rada, že si mi odpustila a veľmi rada si prečítam aj tvoju úvahu o jeseni.

Pridaj komentár

