Zrkadlenie

Blog o mojom životnom štýle

Prvý októbrový víkend

 

DSCN5876_jeseň

4 responses to “Prvý októbrový víkend

  1. Jan 2. októbra 2009 o 16:22

    V Blave už je jeseň aj s padajúcim a farebným listím?Tu sme nejakí zaspatí-lístie sa iba začína farbiť,nieto padať-juh je juh!

  2. Eva 2. októbra 2009 o 18:49

    U nás úderom októbra zožltlo lístie na časti stromov. Väčšina je ešte zelená, aj keď je mimoriadneee suchoo! A nezaprší a nezaprší…..

  3. ღ Daniela 3. októbra 2009 o 8:28

    Trošku som vám tú zatiaľ nádhernú zeleň prifarbila 🙂 Fotkou spred roka – rozdiel medzi publikovaným dátum a dátumom fotenia pred rokom je len 5 dní. Ale kde je napísané, že vám môžem želať pekný víkend len s fotkou z toho dňa? Nemyslím si, že za necelý týždeň to tento rok bude vyzerať tak, ako je to na tejto fotke.

  4. Katarína 4. októbra 2009 o 11:15

    Ja som si uvedomila, že maliarka jeseň začína maľovať svoj veľkolepý obraz, počas mojej stredajšej cesty do Blavy…porast a stromy popri ceste sa fakt sfarbujú… na žlto a červeno…a ešte keď k tomu svieti slnko… krása! :-))

Pridaj komentár

