Zrkadlenie

Blog o mojom životnom štýle

Marshmallow test – pokušenie pre deti

Dúfam,
že sa zasmejete tak,
ako ja.

4 responses to “Marshmallow test – pokušenie pre deti

  1. Katarína 24. septembra 2009 o 18:34

    No, ja by som už dááávno zlyhala a voňavé MM zjedla… :-))Ktovie, čo by sa dalo takto testovať pre dospelých…

  2. Fee 24. septembra 2009 o 23:00

    Chudatka deti, ze ich takto trapia. Smiala som sa aj na to jednom dievcatku, co davalo MM pozuvane naspat na tanier, ako keby sa nic nestalo. ;)))

  3. Eva 25. septembra 2009 o 18:49

    Pokušenie je to veľkéééé! Koľkokrát, najmä večer ,podľahneme týmto pokušeniam!!! Však ???

  4. ღ Daniela 25. septembra 2009 o 22:24

    Eva, priznám sa, nie som ten typ, čo po večeroch zháňa sladkosti. Radšej si dám ovocie. No netvrdím, že nie sú také dni, kedy si dám aj niečo sladké. Vtedy si poviem, nič s tým nenarobím, telo si to žiada 🙂

Pridaj komentár

