Zrkadlenie

Blog o mojom životnom štýle

Skúšam nový fotoprogram

Pred niekoľkými dňami som zmenila program na úpravu fotografií. Dnes večer som sa trochu hrala.

Tu je zopár mojich výtvorov.

ruzovy krik sanduhr  strom_na_jar

 

Uplynie ešte veľa času, kým budem vedieť v programe suverénne pracovať.

6 responses to “Skúšam nový fotoprogram

  1. Kati 4. septembra 2009 o 8:56

    prijmy moju gratuláciu…. krása fakt, ten strom s bielkymi kvietkami je pekný…..aj ten nápis je zaujímavý….. len písmenká sú veľmi veľké nie? Ale ináč krásne…..

  2. ღ Daniela 4. septembra 2009 o 9:13

    Ďakujem za odkaz. Tentokrát nešlo o obrázky, tie sú len podmaz a nie sú ani moje. Chcela by som si vytvoriť prezentáciu s peknými výrokmi, kde budú výlučne len moje fotky. Toto bol tréning.

  3. Kati 4. septembra 2009 o 12:15

    ale pekný……

  4. Katarína 5. septembra 2009 o 9:25

    Mne sa strom s kvetmi tiež najviac páči… som bohyňa…? :-))Si šikulka!

  5. Fee 6. septembra 2009 o 2:31

    Ten biely strom je naozaj ocarujuci. :)))lg Reni

  6. ღ Daniela 6. septembra 2009 o 5:58

    Je krásny, len škoda, že som ho nefotila ja. Keď som chcela skúšať ten program, náhodne som si vybrala nejaké výroky na nete a k nim som hľadala obrázky. Rada by som raz takú krásu nafotila aj sama. Len bohužiaľ, v mojom blízko okolí nemám kde takéto stromy nafotiť. Maximálne tak zlatý dážď (ak ho nedá miestny úrad krátko pred kvitnutím zrezať), alebo gaštany. Musím sa v čase kvitnutia stromov na najbližšiu jar vybrať niekde na vidiek.

Pridaj komentár

