Zrkadlenie

Blog o mojom životnom štýle

INNSBRUCK – hlavné mesto Tirolska

Most cez rieku Inn – tak sa dá z nemčiny preložiť názov tohto mesta, kde som strávila pred týždňom niekoľko hodín. Nachádza sa v údolí rieky Inn v alpskom priesmyku, ktorý vedie až do južného Tirolska v Taliansku. Hovorí sa mu aj hlavné mesto Álp. Preto je najviac navštevované v zime, no je tu čo pozerať aj v lete.

Bolo založené pred viac ako 800 rokmi a je podivuhodné, že sa v meste zachovalo množstvo historických pamiatok napriek tomu, že počas II. sv. vojny bolo veľmi zničené. Na vlastné oči tu človek môže zažiť rakúske tradície a množstvo turistických zaujímavostí.

3 responses to “INNSBRUCK – hlavné mesto Tirolska

  1. Lubica 16. augusta 2009 o 19:50

    Innsbruck je v lete oveľa krajší ako v zime. Na fotografiách, ktoré som si prezrela, aj dokonale čistý a upravený. Priznaj sa, že si ho trošku vylepšila…..

  2. ღ Daniela 16. augusta 2009 o 20:18

    Nebolo ho treba vylepšovať. Ja som si tam uvedomila inú vec. Že si tam ľudia hocikde v meste odložili bicykel a nemali strach, že im ho niekto ukradne. To u nás ti ho ukradnú aj zo zamknutého domu rovno spred dverí bytu….

  3. Kati 19. augusta 2009 o 14:43

    … júúú , nádhera, ty si sa mala/nezávidím, myslím to v dobrom, aspoň som sa aj ja potešila tvojimi fotečkami./Mno neviem či sa nám tak skoro podarí zabudnúť na hlavné heslo socializmu " Kto nekradne, okráda svoju rodinu" a keďže po zamatovej nevzniklo iné, lepšie…. čo čakáme?

Pridaj komentár

