Zrkadlenie

Blog o mojom životnom štýle

Staromestské slávnosti v meste Lienz

Lienz je nádherné mesto, je hlavným  strediskom východného Tirolska. Jeho poloha a veľkosť ponúka veľa športových možností v lete aj v zime. Zotavenie a rôzne športové príležitosti tu nájdu mladí, starí, celé rodiny.

Je to mesto, v okolí ktorého sa konalo cyklistické podujatie, ktorého som sa zúčastnila v uplynulú sobotu. Práve tu bol štart a aj cieľ. Do cieľa sme prichádzali postupne práve v čase, kedy už bolo všetko v meste pripravené na mestské slávnosti. Celé mesto a aj jeho okolie žilo touto udalosťou. Je to najväčší festival v regióne východného Tirolska. Je stredobodom záujmu obyvateľov tohto kraja. Je spájaný s dobrou náladou, kulinárskymi špecialitami a možnosťou stretnúť sa s priateľmi a známymi.

Veď sa pozrite na fotky, ktoré som tu nafotila. Z nich je vidieť, že festivalom žili mladí aj starí. Škoda len, že som tam  nemohla zostať dlhšie.

 

 

3 responses to “Staromestské slávnosti v meste Lienz

  1. Kati 12. augusta 2009 o 14:15

    nádhera danuška, doslova som cítila tú atmosféru …..khm, ale nespomínala si cyklistické podujatie? to si sa nefotila ako uhánaš s vetrom o preteky? Alebo mi to ušlo medzi tou nádherou?

  2. Kati 12. augusta 2009 o 14:18

    au oprava , najprv som si pozrela slávnosti…… takže si aj na bicykli….. hm, tirolsko je nádherný kraj…..

  3. ღ Daniela 12. augusta 2009 o 14:37

    Kati, nemám žiadnu fotku ako uháňam s vetrom o preteky. Nemal ma kto odfotiť a po ďalšie – na šťastie, vietor ani nefúkal.

Pridaj komentár

