Zrkadlenie

Blog o mojom životnom štýle

ORF Radtag zum Altstadtfest Lienz – cyklistika v Tirolsku

V uplynulých dňoch som bola na krásnej dovolenke v Tirolsku. Bola som pozvaná na cyklistický výlet, no ja som si túto cestu predĺžila na viac dní, aby som mohla spoznať krásy tohto kraja.

One response to “ORF Radtag zum Altstadtfest Lienz – cyklistika v Tirolsku

  1. Lubica 16. augusta 2009 o 19:11

    Teším sa, že si do cieľa cyklistického výletu došla, hoci aj v druhej skupine. Nechala si sa predsa zdržať fotografovaním, lebo si chcela splniť daný sľub.

Pridaj komentár

