Zrkadlenie

Blog o mojom životnom štýle

Viva musica 2009 – Jana Kirschner

Včerajší večer patrilo pódium na Hlavnom námestí Jane Kirscher s orchestrom, ktorý dirigoval Oskar Rózsa. Bol to ďalší  koncert Festivalu Viva Musica.

Neľutujem, že som sa rozhodla na tento koncert ísť. Len ľutujem, že sa mi nepodarilo prísť skôr ako hodinu pred koncertom. Všetky miesta už boli obsadené, voľné boli iba stoličky, ktoré čakali na VIP hostí. Nakoniec sme si našli miesto za pódiom, kde bol napodiv lepší zvuk ako v hľadisku. Apropos – diváci. Tí vpredu sa mi zdali nejakí mŕtvi. Ako keby niektorí ani nevedeli, na aký koncert prišli. Hlavne, že sedeli vo vyhradenom VIP priestore. Predstavovala som si, že počas pesničiek budú viac reagovať potleskom, prípadne spevom.

janak Na koncerte zazneli hity ako Okolo nás, Ráno, Ako sa na mňa dívaš, Čiernobiele obrázky, Žienka domáca, Special, Another day, Shine, Where did you go… alebo jej posledný hit Pokoj v duši. Mne urobila najväčšiu radosť pieseň Na čiernom koni. Jana bola výborná. Aj orchester bol výborný. Pri niektorých skladbách sa priam vybláznili. Sláčiky som sledovala zboku pódia a bola radosť na nich pozerať. Oskar Rózsa priniesol zase jeden výborný projekt. Ďakujem!

 

5 responses to “Viva musica 2009 – Jana Kirschner

  1. ღ Daniela 31. júla 2009 o 11:10

    No, kvalita toho videa nič moc, ale aspoň trošku približuje atmosféru včerajšieho večera.,

  2. Eva 31. júla 2009 o 20:46

    Nevadí, hlavne že je kvalitná hudba. Atmosféra bola určite super ako vždy na jej koncertoch!

  3. Katarína 6. augusta 2009 o 13:27

    Aj ja ju mám rada… a tebe závidím, že máš možnosť takéto koncerty zažiť… Už sa blíži aj ten Cohenovský.. tešíš sa?

  4. Kati 7. augusta 2009 o 19:47

    jé to bolo super…… a je fajn ,že si nám to priblížila….

  5. ღ Daniela 10. augusta 2009 o 13:27

    Som rada, že ste si prečítali o mojej návšteve koncertov tohoročného festivalu Vivamusica. Na Cohena sa nesmierne teším 🙂

Pridaj komentár

