Zrkadlenie

Blog o mojom životnom štýle

Hands up…

Baby hands up!handsup

Dnes popoludní som počúvala rozhlasovú stanicu Viva. Potešilo ma, keď som z éteru počula pesničku skupiny Ottawan, Hands up, baby hands up. Tak som si trošku zaspomínala. Spomenula som si na predošlé dovolenky. Hlavne na tie, keď som bola na Djerbe ubytovaná v rôznych hoteloch, kde nás večer zabávali animátori. Spomenula som si na pesničku, ktorá ani jeden večer nesmela chýbať.

Určite aj mnohí z vás majú podobné spomienky. Rozhodla som sa teda, aby som vám, čo ste sa vyskákali pri tejto pesničke, ale aj tým, ktorí sa na dovolenky ešte len chystáte, pripomenula niekoľkoročný diskotékový hit.

No tak teda poďme, HANDS UP!

 

 

 

3 responses to “Hands up…

  1. Kati 25. júla 2009 o 12:06

    naozaj pesnička čo pripomína krásne chvíle…..

  2. Eva 26. júla 2009 o 10:16

    Áno! Vždy sme sa pri nej vyblázneli a vyskákali!!! Pri dnešných hitoch to akosi nejde!!!:-((

  3. ღ Daniela 26. júla 2009 o 11:18

    Som rada, že som vám pripomenula príjemné chvíle. Dúfam, že ste sa aj teraz vytancovali virtuálne. No a ešte keby sme sa tak mohli aj v reáli…

Pridaj komentár

