Zrkadlenie

Blog o mojom životnom štýle

(Ne)nakupujte v LIDLI


Dnes pred obedom som premýšľala o tom, čo uvarím zajtra. Napadlo ma, že by bola dobrá fazuľová polievka. Keďže fazuľu treba najprv namočiť, chcela som tak hneď urobiť. Zistila som, že doma žiadnu nemám. Nechcelo sa mi, ale nakoniec som sa vybrala do najbližšieho obchodu od nášho domu, aby som ju kúpila. Do predajne Lidl na Mamateyovej ulici.

lidl Kto je, alebo čo je Lidl? Charakteristiku tohto obchodu som našla na ich webovej stránke:

Podnik Lidl – medzinárodne činná podnikateľská skupina

Sme úspešný podnik potravinárskych predajní, ktorý sa svojou silnou expanziou stará o rast presahujúci hranice Európy.
Našim zásadným princípom a kľúčom k úspechu je jednoduchosť. Tomu prispôsobujeme celé naše konanie. Nakupujeme a predávame s cieľom, aby sme našim zákazníkom ponúkali tovar každodennej spotreby v najlepšej kvalite a za najprijateľnejšiu cenu
.

Tak tu sú moje skúsenosti z dnešného dňa:

1. Suchú fazuľu som ani po niekoľkonásobnom obídení celého obchodu nenašla. Objavila som minimálny kútik s tovarom, kde bola ryža, šošovica, tuším aj soľ, no fazuľa tam žiadna nebola. Ani biela, ani tmavá, ani strakatá, ani malá, ani veľká. Takže fazuľová polievka nebude.

2. V regáloch s mäsovými výrobkami bola okrem iného aj šunka. Modrá škatuľa a v nej tri druhy balení po 200 g. Cena pod škatuľou sa mi nepozdávala, tak som sa išla spýtať pracovníčky, či nemajú čítačku cien. Nemajú. Tak som sa jej nesmelo spýtala, či nevie, koľko stojí balenie tej šunky, ktorú som držala v rukách. No predsa tam máte cenu, znela jej odpoveď. Ja som jej na to povedala, že mne sa tá cena nepozdáva. Ale vraj je to v poriadku, lebo tá šunka je v akcii. Tak som išla a vzala som rovno dve balenia. Po zaplatení som si pozrela doklad o zaplatení a samozrejme, šunka vôbec nestála toľko, ako bolo na cenovke pri tovare. Stála podstatne viac.

3. Bomba celého nákupu – to bol až moment, keď som prišla domov a rozkrojila som melón, ktorý som kúpila. O jeho kvalite nebudem písať, dúfam, že fotomateriál povie o všetkom. Neštve ma toľko ani to, že som za takýto tovar zaplatila, ale že som ho vliekla kus domov a teraz ho budem vliecť do kontajnera s odpadkami.

Aké čerstvé sú výrobky v Lidl?

V Lidl dostanete zaručene iba čerstvý tovar najlepšej kvality! Dôsledne dbáme na to, aby bol nami ponúkaný tovar, ktorý nájdete v regáloch od produkcie až po predaj tovaru v našich predajniach vždy čerstvý.

Môj melón, nielenže nebol ani v štvrtinovej fáze zrelosti, od čerstvého mal veľmi ďaleko….

Takže takto si úspešný podnik predstavuje poskytovanie služieb zákazníkom?  Som rozhodnutá, že pošlem tieto fotky majiteľovi tejto siete obchodov. Nech vidí, čo je ponúkané slovenskému spotrebiteľovi. Aj  napriek tomu, že to je najbližší veľký obchod k môjmu bydlisku, budem ho v budúcnosti zďaleka obchádzať. Takýchto nákupov som tam už totiž urobila viac.

 

 

One response to “(Ne)nakupujte v LIDLI

  1. Katarína 17. júla 2009 o 20:53

    Dani, nemusíš byť až taká klasicky riadna gazdinka… 🙂 …Veď načo namáčať fazuľu? Stačí kúpiť tú v konzerve … a aká rýchla a dobrá je polievka na svete!… ( u nás sa aj ryža varí vo varných sáčkoch, aj keď sa svokra čuduje…)A s tým melónom som sa aj ja opálila tak isto, ale ešte pred sezónou, v Kauflande… a odvtedy si celý dávam rozrezať , aj keď nie sú polky a nezoberiem ho! Ale koho by to napadlo, teraz, v čase ich zrelosti, že nebude dobrý…?A tie ceny, veru, aj mňa to privádza do stavu nasrdenosti, keď zistím pri platení inú, akú majú v predajni! A všetko lacné mi je podozrivé! Do Lidla nechodím, ale stáva sa to aj inde… Je to smutné, že nás takto oblbujú!!

Pridaj komentár

