Zrkadlenie

Blog o mojom životnom štýle

Karel Gott má 70.

KG happy_birthday

5 responses to “Karel Gott má 70.

  1. Kati 15. júla 2009 o 9:27

    krásny vek…. božský Kája je božský Kája. Rada som ho počúvala-počúvam, aj keď mojím idololm nebol. Ale ten Hlas………fantastické.

  2. Katarína 15. júla 2009 o 15:33

    Pozerala som šou k jeho narodkám na CT1 a hoci tiež nebol môj idol, spievala som veru všetky pesničky a nabilo ma to veľmi pozitívne… :-)))

  3. ღ Daniela 15. júla 2009 o 16:34

    Dievčatá, veď sme dozrievali pri jeho pesničkách v dobe, keď bol na vrchole, takže chtiac-nechtiac, určite nás jeho pesničky ovplyvnili. Bolo medzi nimi množstvo hitov.

  4. Eva 15. júla 2009 o 17:04

    Čítam, že ste božského Káju tiež veľmi nemuseli. Dospeli sme asi do veku, v ktorom jeho piesne už môžeme! 🙂 Aj ja som mala superpocit z jeho šou. Toľko spevákov za 3 hodiny som ešte nepočula!!!

  5. Daniela 15. júla 2009 o 19:11

    Nuž ani ja som ho nemusela vidieť, ale zato som ho rada počúvala a včerajší večer mi pripomenul veľa príjemne strávených chvíľ z mladosti. A tá včerajšia šou bola super, hoci pri telke zaspím, včera som si to vychutnala do konca.

Pridaj komentár

