Zrkadlenie

Blog o mojom životnom štýle

Marhuľové leto

Je leto. Dozrieva rôzne ovocie. Momentálne aj marhule. Od sestry som dostala na koláč, no rozhodla som sa ináč. Najprv som mala v pláne urobiť marhuľové knedlíky zo zemiakového cesta, ale potom som vyskúšala z kysnutého cesta. Chutili výborne.

 

3 responses to “Marhuľové leto

  1. Eva 9. júla 2009 o 11:15

    Mňaaaam! Určite ste si pochutili! Ešte radšej mám čučoriedkové… A raz som jedla aj jahodové!

  2. Katarína 13. júla 2009 o 17:01

    Ja zvyknem z tvarohového…. 🙂 Keďže sme s mužom tvorili posteľový tandem- on s krížami, ja s krčnou chrbticou, poslali sme syna na trh na marhule… Prvýkrát sám nakupoval na trhu, stále bol len nezaujatý nosič… Priniesol. Asi desať! :-)) Ale melón super veľký a dobrý…

  3. ღ Daniela 13. júla 2009 o 17:26

    Je treba, aby sa aj mladí zaúčali. Veď nie nadarmo sa hovorí, čo sa za mladi naučíš, to na starobu ako keby si našiel 🙂

Pridaj komentár

