Zrkadlenie

Blog o mojom životnom štýle

Zrkadlenie v prístave

 
Loďky v prístave čakajú na ďalšie vyplávanie na more.
 
 
4 responses to “Zrkadlenie v prístave

  1. Katarína 24. júna 2009 o 17:48

    Krásne! To si fotila z tej tvojej… ? 🙂

  2. ღ Daniela 25. júna 2009 o 10:18

    Kapitánka, až tak ďaleko som nezašla. Loď na fotenie som si zapožičala. Ináč – pasuje ti to.

  3. Eva 25. júna 2009 o 16:49

    Vidím, že ste sa nechali inšpirovať. Ja však musím teraz ešte tvrdo zarezávať. Ale sa už blížia prááázdninky!

  4. Katarína 25. júna 2009 o 20:57

    Kapitánka, nekapitánka – som bola na maškarnom plese…maska…ale hodí sa… :-))Evi, to už dobicykluješ! je to z kopca, ani nemusíš šliapať do pedálov… :-)))

Pridaj komentár

