Zrkadlenie

Blog o mojom životnom štýle

Spomienky na Afriku (Tunis)

Spomienky na Tunis

3 responses to “Spomienky na Afriku (Tunis)

  1. Jana 14. júna 2009 o 20:15

    Tvojou kolážou si mi pripomenula skvelé dovolenky a úžasnú krajinu, ktorú mimochodom v krátkych príbehoch opisujem aj v mojej ďalšej knihe. Išla by som tam hneď zajtra…

  2. Eva 15. júna 2009 o 20:56

    Krásna koláž. Robené v Picase ? Čím Ťa Afrika zaujala?

  3. ღ Daniela 16. júna 2009 o 5:49

    Áno Eva, uhádla si program, v ktorom je urobená koláž. Škoda, že sa do jedného obrázku nedá dať všetko, čo sa mi v tejto krajine páčilo. Čím ma zaujala Afrika, v mojom prípade Tunis?Tunis je krajina mnohých tvárí, chutí a vôní. Chodievam sem rada, bola som v Tunise tuším štyrikrát. Orientujem sa na jarné a jesenné mesiace, kedy u nás ešte, alebo už nie je pekné počasie. Vyhovuje mi tam podnebie, sú tam krásne piesčité pláže, zábavní, no niekedy až dotieraví ľudia. Chcú predať, naučili sa dokonca aj niekoľko slov v našom jazyku. Vždy sa tam rada vraciam.

Pridaj komentár

