Zrkadlenie

Blog o mojom životnom štýle

Dnes zavárame

Včera neskoro večer som dostala správu, že dnes medzi šiestou a siedmou hodinou ráno mi budú prinesené čerešne. Tak som si nastavila budík na šiestu, aby som nezaspala. Lenže ako obyčajne, keď musím ráno skôr vstať, zobudila som sa už o pol piatej.

Pred pol siedmou som už mala čerešne doma a hneď som sa pustila do ich spracovania. Umyla, odstopkovala a so synom som išla do pivnice pre poháre. Tie som umyla  a mohla som začať poháre plniť ovocím. Na dno najprv cukor, potom čerešne, zaliať studenou vodou a zatvoriť. Jednoduchý proces. Uzavreté poháre som dala sterilizovať.

1 2

 3 4

Prvá várka je už hotová a chladí sa. Ďalšie čerešne mi neskôr prinesu synovia. Išli ich práve naoberať.

3 responses to “Dnes zavárame

  1. Katarína 15. júna 2009 o 17:17

    …a čo proteíny?… :-))

  2. Eva 15. júna 2009 o 20:59

    Zasa na čerešniach boli sme???…. Krásne a chutné,keď sú čerstvé.

  3. ღ Daniela 16. júna 2009 o 3:19

    Pre Katarínu a Evu:Proteíny som sa snažila odstrániť z čerešní ich ponorením do vody s trochou octu. Vyšli z nich. Boli naozaj krásne a chutné. Tie v druhej várke ešte krajšie ako tie, ktoré som fotila. Keďže ich bolo podstatne viac, ako sme mohli skonzumovať v čerstvom stave, určite padnú dobre aj v zimnom období ako kompót.

Pridaj komentár

