Zrkadlenie

Blog o mojom životnom štýle

Prvýkrát do Londýna – časť tretia

Uplynuli skoro tri mesiace, čo sme sa so  sestrou vrátili z našej spoločnej cesty do Londýna. Už som písala o ceste tam a o prvých dvoch dňoch pobytu. Aby som nezostala nič dlžná, tak som do tretej časti zahrnula tretí až piaty deň nášho pobytu v tejto britskej metropole. Dúfam, že fotky povedia za všetko.

3 responses to “Prvýkrát do Londýna – časť tretia

  1. Jana 12. júna 2009 o 12:42

    No… a ja som ešte stále nenapálila fotky 😦

  2. ღ Daniela 12. júna 2009 o 15:05

    Veď ich raz hádam len napáliš.

  3. Eva 12. júna 2009 o 20:24

    Je tam krásne.Aspoň podľa tvojich fotiek!? Snáď sa tam niekedy pozriem. Brala by som aspoň týždenný pobyt.

Pridaj komentár

