Zrkadlenie

Blog o mojom životnom štýle

Heslo dňa – Život patrí živým…

hort_blog_goethe

6 responses to “Heslo dňa – Život patrí živým…

  1. Jan 30. mája 2009 o 16:28

    Ja som myslel,že na Slovensku platí:Slovensko patrí politikom(teda zlodejom)-kto nieje politik(teda nekradne),nieje správny Slovák a ostane biedny a chudý(ale poctivý).

  2. ღ Daniela 31. mája 2009 o 5:28

    …ja tu nepíšem, komu patrí Slovensko….zdá sa mi tá reakcia trošku od témy…mojím heslom dňa som tu chcela reagovať na moju najnovšiu životnú situáciu.

  3. Katarína 31. mája 2009 o 8:36

    ??? a aká zmena ťa zastihla? Dúfam, že nič tragiké! 😦

  4. Katarína 31. mája 2009 o 8:39

    Asi to má niečo spoločné s Turícami…? (čítala som až teraz knihu návštev…)

  5. Jan 31. mája 2009 o 16:42

    ..so zmenami rátám stále-a neprekvapuje ma už nič.(pripraveným šťastie žičí -sa tiež hovorí)

  6. Kati 4. júna 2009 o 20:32

    Zmena je život, či nie? A ak by sme nemali zmeny, tak by sme sa ani nevyvíjali,alebo by sme sa nudili…… hm, len niekedy by nemuseli byť tie zmeny také radikálne…….Wolfgang vedel o čom hovorí, tí čo žijeme , nám patrí dobré aj zlé…..keď prejdeme závoj, už nás to nebude zaujímať….

Pridaj komentár

