Zrkadlenie

Blog o mojom životnom štýle

Na čerešniach boli sme…

 

Len pred nedávnom som každé ráno prechádzala do práce okolo rozkvitnutej čerešne.

čerešňa

 

 

.

 

 

 

 

 

 

 

 

V týchto dňoch je čerešňa obsypaná červenými plodmi,  na ktorých si pochutnávajú hlavne škorce.

DSCN7744 

Čas neúprosne letí a o chvíľu tu máme leto.

18 responses to “Na čerešniach boli sme…

  1. Fee 21. mája 2009 o 13:53

    Velmi, velmi pekne Fotky. Mas pravdu. Cas neuprosne leti… Tak je to bohuzial aj v skutocnom zivote. Pri tychto peknych Fotkach dostavam teraz chut na ceresne. :))))

  2. Katarína 21. mája 2009 o 14:31

    Aj ja… :-))) …a ešte mám chuť vyzdobiť si uši…:-))

  3. Jan 21. mája 2009 o 16:23

    U nás sa ešte len červenajú….mmmňam

  4. ღ Daniela 21. mája 2009 o 21:58

    Čerešne, jahody, reďkovky, mladá cibuľka a veľa ďalšieho ovocia a zeleniny ponúka neďaleký trh. Jeden mám v blízkosti pracoviska, druhý neďaleko domu, kde bývam. Priznám sa, čerešne som tiež ešte nejedla, ani sa nechystám. Neverím totiž ich obsahu….. Pri jahodách som si aspoň istá, že v ich vnútri nie sú žiadni príživníci 🙂 Ako ste na tom vy s mäsovou plnkou v čerešniach?

  5. Katarína 22. mája 2009 o 13:28

    Dani…BINGO!! Trafila si, aj som to sem chcela napísať, že ja sa MUSÍM pozrieť do každej čerešne…! :-)) Ani višniam nedôverujem…Ale zato jahody, máš pravdu, sú skvelé! Kúpila som na trhu – nádherné a výborné! 😛

  6. Eva 26. mája 2009 o 13:53

    Mám rada čerešne a do vnútra nepozerám. Takže čerešňových červíkov som už pojedlaaaa. Ázijci jedia všetko čo sa hýbe a neškodí im to. Sme my ale rozmaznaní Európania… :-))

  7. Katarína 26. mája 2009 o 16:04

    Milá Eva! Neprekvapila si ma, nejako mi to k tebe ide…. si taký cyklo-živel… :-)Mimochodom, ja som mala spolužiačku, ktorá čerešne jedla aj s kôstkami… vraj to prečistí črevá… :-OA.. never, že to Ázijcom nevadí… z čoho by mali tie šikmé oči…?

  8. Katarína 26. mája 2009 o 17:18

    U nás sú ešte len malé a zelené. Má to svoju výhodu, keď si my budeme na nich pochutnávať (možno za mesiac za dva), vy už nebudete mať nič.

  9. ღ Daniela 26. mája 2009 o 18:13

    Dnes ráno som si všimla, že pod čerešňou je napadaných množstvo kôstok (to je ale divné slovo). Takže ani tie škorce a drozdy, ktoré obrali väčšinu plodov, kôstky nejedia. Čerešne sú už krásne krvavé, no boli vysoko na to, aby som ich dočiahla s mojím objektívom….pre Katarínu – budem si vás musieť asi očíslovať – keď budete mať vy zrelé čerešne, my si už budeme pochutnávať na marhuliach :-)))) Idem sa pozrieť, kde tak neskoro tie čerešne dozrievajú.

  10. Katarína 26. mája 2009 o 19:08

    :-))) alebo to tým škorcom TIEŽ čistí črevá… alebo si myslíš, že tie kôstky vypľúvajú??? :-)) Ozaj… a nechutia tým škorcom čerešne práve kvôli tej mäsovej plnke??? .-)

  11. Katarína 27. mája 2009 o 13:56

    Tak neskoro dozrievajú na Orave.

  12. ღ Daniela 27. mája 2009 o 15:56

    Nenašla som na tvojej stránke miesto, ale dovtípila som sa, kde to bude. Veď na Orave (Oravská Lesná) je najchladnejšie miesto našej krajiny (vynímajúc Lomnický štít) – tak to aspoň vždy hlásia v predpovedi počasia.

  13. Eva 30. mája 2009 o 17:42

    Ste to tu rozfofrovali!!!! Nechcelo by to chat???

  14. Eva 30. mája 2009 o 17:47

    A práve som sa dozvedela, že zomrel Waldemar Matuška. Jooo třešně zrály…… :- (((

  15. ღ Daniela 30. mája 2009 o 20:16

    Áno, je to smutný fakt. Práve teraz, když třešně zrály… Na chate by sme museli byť všetci naraz online 🙂

  16. Katarína 31. mája 2009 o 8:32

    A na ktorej chate by sme sa stretli? … :-))S tými třešnemi a Waldou… je to krásne smutná zhoda… lepší "čas" by si asi ani nenaplánoval..Práve nedávno som čítala v +7 o jeho stretnutí s Helenou Vondráčkovou a že bol pozvaný na oslavu narodenín Karla Gotta…. Mimochodom, vraj bol prvým zlatým slávikom…Nech mu je zem ľahká…

  17. ღ Daniela 31. mája 2009 o 10:56

    Ha ha ha, to je ale dobrý nápad tá chata!!! Ja som za!

  18. Eva 31. mája 2009 o 22:05

    Na chate ??? Skype alebo Messenger + kamera + mikrofón= stretnutie??? kedy?Na chate Na Marinských holiach??? neskôr?

Pridaj komentár

