Zrkadlenie

Blog o mojom životnom štýle

Prvý raz do Londýna – časť druhá

Od prvej časti zápiskov z mojej cesty do Londýna uplynul už viac ako mesiac. Bol to mesiac dosť náročný. Okrem toho, že mávam často problémy s internetom, v uplynulom období som riešila iné veci. Na internete som surfovala po firmách, ktoré rekonštruujú kúpelne, prezerala som si fotogalérie hotových kúpelní a nakoniec som chodila po obchodoch a vyberala veci pre našu kúpelňu. Tá je dnes hotová, tak sa konečne môžem pustiť do pokračovania v písaní zápiskov z Londýna.

WINDSOR

Ako som písala v prvej časti, na druhý deň pobytu v Londýne nás čakala cesta autobusom do neďalekého Windsoru. Keďže sme si vybrali spoj Green Line č. 702 bez prestupovania, z autobusu sme videli dosť veľkú časť Londýna. Sedeli sme na poschodí, mali sme odtiaľ pekný výhľad na ulice mesta, ale aj na oblohu, ktorú neustále križovali vzlietajúce a pristávajúce lietadlá. Pár minút pred jedenástou sme dorazili do Windsoru, kde nás už na dohodnutom mieste neďaleko sochy kráľovnej Viktórie čakala Eva.

Strávili sme tu celé popoludnie a o 17,30 sme sa tou istou linkou vrátili do Londýna.
Ďalší deň pobytu bol za nami. V hoteli sme dostali spoločnú izbu, ktorá bola celkom vyhovujúca. Večer sme zistili, že máme výhľad na osvetlené londýnske oko, na ktoré sme sa chceli ísť pozrieť na nasledujúci deň.

Pridaj komentár

