Zrkadlenie

Blog o mojom životnom štýle

Ú S M E V

                                         

smiley_1

Úsmev nestojí nič a prináša veľa.
Obohacuje príjemcu aj darcu.
Môže trvať len krátko,
no v spomienkach zostáva často až na večnosť.

Nikto nie je taký bohatý, aby sa ho  mohol vzdať
a nikto nie je taký chudobný, aby si ho nemohol dovoliť.
Prináša šťastie a je znamením priateľstva.
Hodnotu dostáva  iba vtedy, ak je darovaný.

 

Preto vám darujem niekoľko mojich úsmevov.

V tomto zmysle vám želám

nádherný týždeň!

 

emot_love úsmev emot_love 

 

 

5 responses to “Ú S M E V

  1. Katarína 15. marca 2009 o 17:46

    Dani, aj ja ti prajem, aby si mala veľa príležitostí usmiať sa a aj zasmiať sa! Mne minulý týždeň párkrát primrzol úsmev… dúfam, že to bude lepšie. I keď.. aj dnes ma chytá skôr do plaču ako do úsmevu… je to tým počasím? Tvoje obrázky sú potešujúco jarné… a tvoje premeny – super! Si šikulka! Pekný týždeň!!

  2. Katarína 15. marca 2009 o 17:54

    P.S. Teraz mi napadlo – nabudúce namiesto smajlíkov prosím 4 tvoje usmiate tváre milá fotografka!! :-)))

  3. Daniela 15. marca 2009 o 18:12

    Veľmi milé. Bude to motto pre môj najbližší týždeň a Tebe prajem aby si stretávala čo najviac ľudí s úsmevom.

  4. ღ Daniela 15. marca 2009 o 20:10

    Ďakujem vám obom.Katke odkazujem, že vlastné usmiate fotky sem pridám až potom, keď ma príde odfotiť. 🙂

  5. Katarína 16. marca 2009 o 13:24

    :-)) Myslíš tak, že : " …. odfotím VŠETKO!…" ? :-))

Pridaj komentár

