Zrkadlenie

Blog o mojom životnom štýle

Pripomienka na medzinárodný deň žien

Dnešný sviatok žien sa v našej spoločnosti prestal sláviť, pretože ho veľa ľudí spája s komunistickou minulosťou. Tým všetkým by som len rada doporučila, aby si naštudovali históriu tohto sviatku. Myslím si, že my ženy, ešte stále nie sme rovnoprávne s mužmi, preto ani na tento sviatok nezabúdajme.

Pekne o ňom píše blogger na stránkach denníka Sme:  M D Ž

5 responses to “Pripomienka na medzinárodný deň žien

  1. Katarína 8. marca 2009 o 19:39

    Jééj, to je pekné… Aj báseň aj obrázok! Tak všetko naj, aj tebe…

  2. Daniela 8. marca 2009 o 19:47

    Kráááásne, pekne si to vyjadrila o nás ženách, áno zaslúžime si uznanie, aj keď ja sa nemôžem sťažovať. Dostala som kránu ružičku a darovala som si aj sama sebe darček. pozri si moj blog.

  3. Le fille Ash 11. marca 2012 o 1:08

    To je opravdu úžasné! Krásná slova, doladěná správným obrázkem 😉 Jo, jinak.. i když tedy opožděně, přeji ti vše nejlepší k tomuto svátku 😉

  4. Daniela 11. marca 2012 o 7:38

    Ďakujem, aj tebe, veď aj ty si žieňa 🙂 Tie krásne verše sú od slovenského básnika Jána Smreka a fotku som niekde pajzla z internetu. Keď som robila tento môj prvý blog, ešte som sa nedržala tej zásady, že použijem na ňom v maximálnej miere len vlastné fotky. Aj tak by som nemala možnosť takú peknú fotku urobiť. Nemám šťastie na nikoho, kto by bol ochotný sa nechať fotiť 😦

  5. Le fille Ash 11. marca 2012 o 22:15

    Rozumím… lidé se naneštěstí neradi fotí, že? Ale to nevadí… i tak je to příjemné zpestření a krásný dárek ke dni žen! 🙂

Pridaj komentár

