Zrkadlenie

Blog o mojom životnom štýle

Domingo, Carreras, Pavarotti – traja tenori

The Three Tenor Tots
6 responses to “Domingo, Carreras, Pavarotti – traja tenori

  1. Eva 11. februára 2009 o 17:36

    Vtipnéééé….

  2. Katarína 12. februára 2009 o 19:37

    :-)) …dobré… :-)))) You make me laught.. 😀

  3. ღ Daniela 12. februára 2009 o 20:39

    Katka, je vidieť, že si tú angličtinu zobrala vážne. Super!

  4. Le fille Ash 5. decembra 2011 o 20:22

    Oh… 😀 Tak teď nevím… tu árii, co zpívají, znám velmi dobře, ale v takovéhle podobě jsem ji ještě neslyšela 😀 Ale ano, stálo to za to!

  5. Daniela 6. decembra 2011 o 17:42

    Tento článok tu mám viac ako dva roky. Včera som si náhodou pozerala štatistiky a videla som, že niekto mi klikol aj na toto. Už som si vôbec nepamätala, čo som pod tým názvom mala, tak som klikla aj ja. Bola som nemilo prekvapená, keď namiesto videa zostal len čierny monitor. Tak som si video vyhľadala znovu na youtube a vložila som ho sem. Preto sa ti aj ukázal ako najnovší príspevok. Pritom naozaj ten posledný sa týka Vianoc 🙂 Keďže viem, že máš rada vážnu hudbu, klikni mi na tento článok: http://mimiajejsvet.blogspot.com/2011/12/ked-dvaja-robia-to-iste.html
    Možno sa ti tam niečo zapáči.

  6. Le fille Ash 9. decembra 2011 o 21:43

    To Daniela: Ach tak… no, nevadí, ale jsem ráda, že jsem video viděla 😀 A děkuji za odkaz, podívám se! 😉

Pridaj komentár

