Zrkadlenie

Blog o mojom životnom štýle

F E B R U Á R

horúca_láska

…a máme tu prvý februárový deň. My v Bratislave sme sa zobudili do zasneženého rána. Z rádia som počula, že sneží vraj na väčšine Slovenska. Je nedeľa, deň oddychu. Veľa z vás si určite vyjde na prechádzku do mesta, či do prírody. Domov sa vrátite uzimení a vtedy vám veľmi dobre padne horúci nealkoholický nápoj. Recept je pre dve osoby. Verím, že tou druhou porciou budete mať koho ponúknuť.

 

srdiečka

One response to “F E B R U Á R

  1. Eva 1. februára 2009 o 22:07

    V Martine napadlo o pár centíkov viac, ale ja som to sledovala iba z okna. Liečila som sa tiež čajíkom ale bylinkovým.

Pridaj komentár

