Zrkadlenie

Blog o mojom životnom štýle

O B J A T I A

 

OBJATIE. Milenecké, priateľské, rodičovské, slávnostné, starostlivé. Objatie, ktoré pomáha liečiť. Blízky dotyk dvoch ľudí  vyvolá vo väčšine prípadov vo  vašom vnútri dobrý pocit.

Image and video hosting by TinyPic

Zajtra je  Medzinárodný deň objatí. 21. Január je viac ako 20 rokov venovaný objatiam. Či svoje objatie venujete kolegovi v práci, príbuznému, alebo predavačke kávy – zajtra môže každý každého objať. Môžete dať a zároveň  prijať.

 

VŠETKÝM VÁM  POSIELAM  MOJE OBJATIE.

12 responses to “O B J A T I A

  1. Eva 21. januára 2009 o 22:38

    Aj ja Tebe posielam aspoň na diaľku objatie! Človek by mal denne rozdať a prijať veľa objatí. Medzi deťmi je to bežné. Stretávam však aj také, ktoré sa odťahujú. To musím tolerovať, aj keď viem, že by im objatie pomohlo!

  2. Jan 22. januára 2009 o 10:04

    Aj ja sa pridávam-elektonické ruky sú veľké a dlhé-dosiahnu na všetkých dobrých ľudí§§§

  3. Katarína 22. januára 2009 o 17:22

    Jééj, škoda, že mám hektické obdobie polročných známok a nemôžem si dovoliť surfovať každý deň… :-(( Pretože som prišla o tvoju informáciu o objatiach. Už mi blesklo hlavou, ako by som objímala nič netušiacich známych. priateľov, kolegyne… ha, to by bola sranda- nabudúce…

  4. Daniela 22. januára 2009 o 18:37

    Prepáč, že až dnes, ale aj ja Ti posielam véééééľké objatie. Mám hektický každý deň ako každý učiteľ pred polročnou klasifikáciou. Zajtra som na ITF Slovakiatour. Ak by si sa išla pozrieť na Inchebu, rada sa s Tebou stretnem. Budem v stánku so žiakmi Obchodnej akadémie v Leviciach a budeme prezentovať využitie blogov v cestovnom ruchu.

  5. ღ Daniela 22. januára 2009 o 20:19

    Netušila som, aký záujem vyvolá môj príspevok ku dňu objatí. Za vaše objatia vám ďakujem. Katke odkazujem len toľko, že si má 21. január 2010 poznačiť do kalendára. Alebo môže praktizovať iný deň, o tom budem písať o pár mesiacov. Bude to deň bozkov 🙂

  6. Katarína 23. januára 2009 o 13:17

    Dani a nemôžeš prezradiť KEDY bude deň bozkávania?? Aby som sa patrične prichystala…:-)))

  7. annapos 1. februára 2012 o 17:45

    Také se omlouvám, že tak pozdě mám co říci, objetí a polibky k sobě patří a obrázek je dojemný a já přeji všem ne tedy tak silný medvědí stisk, ale jemný a láskyplný.

  8. Daniela 1. februára 2012 o 22:59

    Ďakujem za zastavenie a posielam objatie na dobrú noc 🙂

  9. Lis 13. mája 2012 o 9:54

    Liebe Daniela….
    Danke für den Besuch auf meiner HP und Danke für Deine Bewertung.
    Wünsche Dir einen wunderschönen freudigen und erholsamen Tag.
    Lieben Gruß von Lis

  10. Daniela 13. mája 2012 o 13:06

    Hallo Lis,
    ich kenne deinen Blog eine lange Zeit und sehr oft besuche ich es. Ich habe auch deinen Spaces.live besucht. Damals schrieb ich einen Kommentar, dass deine Bilder mit Zitaten gefällt mir sehr.
    Lieben Gruss nach Wien von Daniela

  11. Pingback: 2010 in review « Zrkadlenie

Pridaj komentár

