Zrkadlenie

Blog o mojom životnom štýle

Správnym krokom do roku 2009!

 

A je to tu! Nový rok 2009. Pravdepodobne ste sa opäť, tak ako každý rok, ocitli  na prelome rokov s chuťou zmeniť niečo vo svojom živote. Aj vy chcete tento  rok začať športovať? Prestať fajčiť, obmedziť alkohol, zdravšie žiť, lepšie študovať,  alebo máte rôzne iné predsavzatia? 

Ja si už žiadne novoročné predsavzatia nedávam. V podstate nechápem, čo ľudí núti dávať si ich  práve na Nový rok; veď tie sa môžu dávať predsa hocikedy. Najlepšie vtedy, keď sú vhodné podmienky, pokojne aj v lete. Aj tak bolo podľa rôznych prieskumov zistené, že väčšina ľudí ich vôbec neplní. Ono naozaj nestačí len chcieť, ale treba mať pevnú vôľu.

Ak ste si teda nejaké tie predsavzatia dali, držím vám palce, aby ste ich aj úspešne plnili.

One response to “Správnym krokom do roku 2009!

  1. Jana 1. januára 2009 o 11:46

    Ja si dávam nejaké predsavzatie každý deň, takže každý deň mám Nový rok :)Ale zaujímavé, že práve dnes o polnoci mi to ani nenapadlo. Musím to rýchle napraviť :))

Pridaj komentár

