Zrkadlenie

Blog o mojom životnom štýle

A JE TO ZASE TU!

 

Včera som išla okolo kníhkupectva neďaleko môjho pracoviska a do oka mi okamžite padla nová, už druhá kniha mojej sestry

Láska, hriechy a nádeje

 

J a n k a ,  g r a t u l u j e m !

 

Keďže som nemala čas, aby som do obchodu vošla a mohla ju chytiť do rúk, urobím tak dnes.

Skúste sa aj vy vybrať za touto knižkou do obchodu. Kúpte, prečítajte a napíšte, či sa vám páčila.

 

laska

One response to “A JE TO ZASE TU!

  1. Jana 5. novembra 2008 o 7:32

    Ďakujem a verím, že už dlho nepotrvá, kedy si knihu budeš môcť prečítať. Dúfam, že Ťa poteší a nielen Teba, ale každého, kto po nej siahne. Písala som ju celou dušou a tlejúcou nádejou, že čitateľ správne pochopí jej podstatu.    

Pridaj komentár

