Zrkadlenie

Blog o mojom životnom štýle

Víkendový pozdrav

 

Nie že by som chcela

touto

krásnou muchotrávkou otráviť

všetkým mojim priateľom

a návštevníkom mojej stránky

víkend,

práve naopak vám želám,

aby ste ho

prežili čo najkrajšie!

 

muchotravka_vikend

3 responses to “Víkendový pozdrav

  1. Eva 25. októbra 2008 o 17:26

    Vystihla si situáciu! Jediné huby, ktoré v tejto dobe rastú u nás sú práve muchotrávky. Asi len tie odolávajú chladným nociam, ktoré máme v Turci. 

  2. ღ Daniela 25. októbra 2008 o 18:33

    Pre Evu: Vytvorila som pre teba fotoalbum, aby si videla, ake huby rastu teraz u nas. Este vcera som videla v autobuse pana, ktory niesol plny kosik suchohribov zo Zahoria.

  3. Domenica Margaretta Daniela 27. októbra 2008 o 21:08

    Jaj či je krásna! Je to moja obľúbená huba hubuška…

Pridaj komentár

