Zrkadlenie

Blog o mojom životnom štýle

PO ROKU

Je to už v týchto dňoch jeden celý rok, čo som pridala svoj prvý blog na tejto stránke. Predchádzala tomu inštalácia služby windowslive SPACES. Vtedy som vôbec netušila, čo ma čaká.  Našla som si tu nových priateľov, videla som množstvo krásnych stránok, hlavne zahraničných, mala som možnosť spoznať aj ľudí s nečestným konaním, potom takých, čo si myslia, že správny názor je práve ten ich. No neľutujem, že som sa odhodlala tvoriť túto moju stránku. Postupne som menila aj názov mojej stránky. Ten dnešný Zrkadlo mojej duše síce predpokladá, že tu budem viac odhaľovať svoje vnútro, ale zatiaľ som sa
k tomu neodhodlala. Veď niektorým návštevníkom mojej stránky sa nepáčilo ešte aj to, že v mojich fotoalbumoch je veľa kvetov. Dotyčnému som vtedy poradila, že si môže z množstva stránok, ktoré sú na tomto portáli vybrať také, ktoré mu budú vyhovovať viac. Je tu aj množstvo ľudí, ktorým ide o čo najväčší počet ľudí v kolónke Priatelia. Ja som túto požiadavku poslala zatiaľ naozaj len takým, ktorých stránka ma niečim oslovila, mala som pocit,  že títo ľudia sú mi svojimi záľubami blízki.
Momentálne mám problémy s počítačom, mala som vírus a po preinštalovaní sa  mi nedajú nainštalovať programy služby windowslive. Dúfam, že to nebude trvať dlho a budem sa môcť znovu v plnej miere venovať tvorbe mojej stránky.
Týmto by som sa chcela poďakovať priateľom a návštevníkom mojej stránky za ich podporu, ich poznámky a veľakrát aj dobré rady.
Prajem vám, a nakoniec aj sebe, veľa ďalších tvorivých myšlienok a nápadov.

Pridaj komentár

