Zrkadlenie

Blog o mojom životnom štýle

Výlet na Kačín

mapa_kačín
Bratislava poskytuje veľa rôznych príležitostí, ako stráviť voľný čas v prírode. O mne je už asi známe, že najradšej sadnem na bicykel a vyrazím si po dunajskej hrádzi raz na kratšie, inokedy aj trošku dlhšie cyklotúry. Včera som urobila výnimku a po dlhšom čase som sa s priateľkou vybrala na turistiku do  bratislavských mestských lesov.

Okolo pol  jednej sme sa vybrali z domu a autobusom sme sa vyviezli na Patrónku a odtiaľ sme už peši šliapali smerom na Železnú studničku. Popri detských ihriskách na Partizánskej lúke a postupne sa rekonštrujúcich starých mlynoch sme sa dostali k miestu, kde je zopár bufetov na občerstvenie. Tu sme nezabudli pozrieť naše staré známe kozičky z poslednej návštevy v zime.  Kačín_kozičky

Pôvodne sme mali v pláne, že prejdeme až na Kolibu a odtiaľ trolejbusom dolu do mesta. No potom sme zámer zmenili a vydali sme sa po červenej ďalej na Kačín. Značka ukazovala 3,5 km. Išli  sme po asfaltovej ceste bez náročného stúpania. Oplatilo sa tam vyjsť, lebo nás tam privítala krásne rozkvitnutá farebná lúka, kde sme si na chvíľu oddýchli a po štvrť hodinke sme sa vydali na cestu späť.

Kačín_lúkla

Odmenou nám bol nielen pohľad  na krásne slnkom zaliate lesy, ale aj na dve mladé srnky, ktoré prebehli po ceste a ušli rýchlo do lesa. Ani sme nevnímali čas, domov sme prišli až pred šiestou hodinou.

Reklamy

3 responses to “Výlet na Kačín

1. Jana 1. septembra 2008 o 8:56

Vydarený výlet do prírody je ako balzam na dušu. Aj podľa fotiek v albume je zrejmé, že na svet pozeráš pekným pohľadom.

2. Jan 1. septembra 2008 o 9:17

Pekné prostredie, dobrí priatelia a počasie dokážu spraviť zázraky- z priemerného dňa sa stáva vinímočný a pohľad na svet je zrazu optimisickejší.Chce to ozaj iba chcieť(vykročiť)- a to ti nechýba!!!

3. Eva 5. septembra 2008 o 18:53

Pozerám, že všade na Slovensku sa nájdu zaujímavé miesta, ktoré treba navštíviť. Vidno to aj z Tvojich pekných záberov. Vďaka za ne!