Zrkadlenie

Blog o mojom životnom štýle

Miesto, kde to žije

P A N E L Á K

Keď nasadila TV JOJ nový seriál Panelák, bola som naň veľmi zvedavá. Musím priznať, že prvé časti ma nijako neohromili, po Susedoch, ktorých som pozerala na inej TV celkom rada, to bolo pre mňa dosť veľké sklamanie. Povedala som si, že dám seriálu šancu a že vydržím pozerať ešte niekoľko dielov. Myslím, že som urobila dobre. Panelák postupne naberal na dychu, pretože známi slovenskí herci v ňom podávajú skvelé výkony. Jedinou mojou výhradou je nezvládnutie roly herečkou Viki Rákovou. Tá sa tak sústredí na slovenčinu, že to postave Agáty veľmi škodí. Seriál nám dáva možnosť sledovať vzťahy medzi obyvateľmi piatich bytov jedného obytného domu, ich návštevníkov, prípadne hostí baru, ktorý je na prízemí tohto domu. Na večerné posedenie pri telke po pracovnom dni mi toto dielko celkom vyhovuje. Oddýchnem si pri ňom, často sa zasmejem ,no  niekedy mi je zo vzťahov medzi ľuďmi smutno. Presne tak, ako to je aj v skutočnom živote.

A nakoniec, znelku k seriálu spieva obľúbená skupina Desmod.

Keďže Joj zakázala používať ich oficiálne video so znelkou k Paneláku (asi im vôbec nejde o reklamu na tento seriál), tak pieseň si nájdete na youtube na tejto adrese:

DESMOD – Lavíny

 

   
One response to “Miesto, kde to žije

  1. Pingback: To sme sa naozaj natoľko od seba vzdialili? « Zrkadlenie

Pridaj komentár

