Zrkadlenie

Blog o mojom životnom štýle

WOMAN LUCIE

WOMAN LUCIE

19. 4. 2008 6:36:59

Sú to viac ako štyri roky, čo som bola naposledy na vianočnom koncerte Lucie Bílej. Je to meno hviezdy českej rockovej scény, ktorá pripravila v ostatných dňoch šnúru koncertov na Slovensku. Včera sa konala veľká, skoro dvaapolhodinová hudobná show na bratislavských Pasienkoch, na ktorej som sa zúčastnila. Lucie zaspievala 22 svojich pesničiek, medzi ktorými boli známe hity, ale aj nové piesne z najnovšieho albumu. Doprevádzal ju orchester vynikajúceho klavíristu Petra Maláska.

Jedna z najúžasnejších českých speváčok sa dostala do povedomia klipom k podstatne nevinnej pesničke Láska je láska , ktorý v roku 1992 spôsobil škandál. Pravda je ale taká, že práve jej vďačí Lucie za svoju popularitu.

Obdivuhodný je nielen jej hlasový rozsah. ale taktiež bojovnosť, herecké schopnosti, tvárnosť i schopnosť vyvíjať sa a predstavovať poslucháčom nové obzory. Vďaka týmto schopnostiam počas svojej viac ako 22 ročnej speváckej kariéry naspievala desiatky pesničiek, hrala vo filmoch a v muzikáloch.

O Lucii by sa dalo písať veľa, no najlepšie za túto 42-ročnú desaťnásobnú zlatú slávicu hovoria jej piesne. Už sa teším na jej ďalší koncert, ktorý si určite nenechám ujsť.

Dve veci ma na včerajšom koncerte trošku mrzeli. Najskôr to bola zahmlená športová hala, prostredie ktorej mi nedovolilo lepšie nafotiť mojú obľúbenú speváčku a po ďalšie, ozvučenie haly sa mi nezdalo bezchybné.


Pridaj komentár

