Zrkadlenie

Blog o mojom životnom štýle

CHROBÁK V HLAVE

     Asi po roku som sa vrátila na divadelné predstavenie do historickej budovy SND. Dovtedy som tam chodila len na opery a balety, tentoraz som tam videla inscenáciu divadelnej hry Georges Feydeau CHROBÁK V HLAVE.

     Victor-Emmanuel Chandebise, riaditeľ poisťovne, zanedbáva svoju ženu. Ona je znepokojená. Má jej muž niekoho, alebo nemá? Potom, čo raz vytiahla traky z nohavíc svojho manžela z krabičky, ktorá došla poštou, bola Raymonde pevne presvedčená, že manžel niekoho má. Žiarlivá manželka sa zdôverila so svojim podozrením svojej priateľke Lucienne. Spolu vymysleli, ze pošlú Victorovi fingované pozvanie na rande do hotela s pochybnou povesťou. Týmto listom spustili riskantnú hru, ktorá sa im vymkla z rúk….. V hre je množstvo nedorozumení, zápletiek a rozuzlení.

     V tejto brilantnej komédii, kde je centrálnou zápletkou nevera verných, ktorým ktosi skrátka nasadí chrobáka do hlavy. Po celý čas letí javiskom guľový blesk humoru a vtipu.

     Moju bránicu som si prevetrala perfektne.

snd

              chrobak_2             chrobak_1              chrobak_3

 

Pridaj komentár

