Zrkadlenie

Blog o mojom životnom štýle

Vždy sa vráť

Ležali nahí na rozhádzanej posteli, Igor ju s podopretou hlavou zbožne sledoval a voľnou rukou nežne hladil. Od pliec k členkom, od členkov k pleciam a zase späť, stále dookola. Vychutnávala si sladký oddych po vášnivom milovaní. Okná mali zatvorené, žalúzie stiahnuté, akoby boli uzavretí v tesnom vákuu. Iba oni dvaja, žiadne ruchy z ulice, žiadne rádio, žiadne telefonáty. Mobily mali vypnuté. Naozaj, iba oni dvaja.

– Vie o nás, moja žena o nás vie. Povedal som jej to. Povedal som, že ťa ľúbim, že ťa potrebujem, – prehovoril zrazu Igor nepohnúc brvou. Neúnavne jej prechádzal rukou od pliec k členkom, od členkov k pleciam…

– Kedy, kedy si to povedal? – hlesla prekvapená Soňa.

– Na tom nezáleží, jednoducho to vie.

Vedela, že sa niečo deje, a vedela, že sa ho nemusí na to pýtať, že jej to povie sám. Srdce jej divo búchalo. Čo bude ďalej? Čo povie? V hrdle mala sucho, pretočila sa na bok k oknu, pod ktorým mala položenú fľašu s minerálkou. Nezobrala si ani pohár pripravený na okennej parapete, hltavo sa napila rovno z nej.

– Čo ona na to? Nepozerala na neho, posadila sa chrbtom k nemu, pomaly zakrúcala modrú zátku na fľaši, napnutá ako struna.

– Nechce rozvod.

Obalka Vzdy sa vrat copy

    V zozname mojich kníh pribudla ďalšia, ktorú ste zatiaľ nemohli nikde kúpiť, pretože na pultoch kníhkupectiev sa objaví až o niekoľko dní. Ja som mala možnosť byť pri zrode tejto knihy, pretože ju napísala moja mladšia sestra. Na začiatku mi asi dvakrát poslala úryvky textu, no potom sa rozhodla, že  mi viac posielať nebude. Tak som si jedného dňa našla v mojej mailovej schránke dokončené dielko. Keďže som sa práve balila na dovolenku, vytlačila som si text a pribalila do kufra. Počas čítania som viackrát nechcela uveriť, že to naozaj napísala moja sestra, no na druhej strane som sa každú chvíľu stretala s jej používanými slovnými zvratmi a samozrejme aj myšlienkami.

Mne sa román, či novela, neviem, kam to mám zaradiť, veľmi páčila. Doporučujem knihu prečítať aj vám.
 
__________________________________________________________________________________________________________________________
One response to “Vždy sa vráť

  1. Pingback: Ide sa do finále « Zrkadlenie

Pridaj komentár

