Zrkadlenie

Blog o mojom životnom štýle

Úplne na začiatku….

 DSCN2880
 

Dosť dlhú dobu som tu len klikala na jednotlivé položky a skúmala som, kde by som mohla čo doplniť. Asi po týždni je moja stránka taká, ako ju práve vidíte. Nie je to konečná J (ako by povedal Tony z VV)

Dnes som vytvorila nový album s fotkami mojich orchideí. S fotkami nie som spokojná, no teraz mi väčšina nekvitne. Majú nasadené puky, takže sa v krátkom čase dočkám ďalších kvietkov. Prvé dve orchidey som dostala k mojim 50. narodeninám. Za rok a niekoľko mesiacov sa mi ich počet zvýšil na 8. Mám z nich veľkú radosť a po príchode domov z práce vedú moje prvé kroky k nim. Pozrieť sa, čo majú nové.  Zatiaľ mám orchidey len z jedného rodu, no rada by som mala aj iné. Len kam s nimi?  Môj panelákový byt mi veľa priestoru na takúto záľubu nedáva.

 

___________________________________________________________________________________________________________________________

One response to “Úplne na začiatku….

  1. Pingback: Pribudol mi nový kvietok « Zrkadlenie

Pridaj komentár

